onsdag 7 mars 2012

Början på veckan (5-7 mars), dagarnas träning:

Dagarnas träning:
Måndagen och tisdagen innebar utebliven träning. I måndags åkte jag istället till stan efter jobbet för att komplettera med böcker till både mig och sambon. Igår var jag helt slut efter en otroligt tuff dag följt av vårt avdelningsmöte. När jag kom hem, ca. halv 8, var jag inte alls sugen på någon träning. 
Idag övertygade jag dock mig själv om att jag behövde gå en promenad. Men vad är då oddsen för att det blåser svinstarkt motvind hela vägen runt på promenaden? Tydligen aphöga! Hur är det möjligt att det kan blåsa motvind oavsett vilket håll jag går åt? Är det något jag kan störa mig på förbannat mycket så är det blåst. Vad ska det vara bra för? Energi? Jag fick dock ingen energi av den blåsten under min promenad. Snarare förfrös jag mina armar, min näsa och mina kinder. Fy tusan! Men jag tog mig runt, det är huvudsaken. Nu: kokhet dusch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar