onsdag 7 mars 2012

Helgen (3-4 mars), dagarnas ris/ros:






Dagarnas ros:
På lördagen var det fint och varmt väder så jag och sambon tog oss ut på en lugn och skön promenad. PÅ sina ställen var det ruskigt halt, men vi hade inte bråttom utan gled oss fram. Det var så varmt att jag kunde gå korta bitar utan jacka. Härligt! På eftermiddagen åkte vi på en liten shoppingrunda och jag kom hem med en vinterjacka (för 400 kr!), en löparjacka, ett par sockor och nya hörlurar. Sambon kom hem med ett par skor och ett par varma sockor. 
På söndagen var det också fint väder, men något kallare. Vi åkte in till stan där vi fikade och handlade böcker på Sf-bokhandeln. Jag brukar oftast bara sällskapa Jonas i den butiken, men denna gång hittade även jag en bra serie. På eftermiddagen tog jag en promenad ner till vattnet i kvällssolen och njöt av tillvaron.

Dagarnas ris:
Denna helg har varit så nära perfekt som man kan komma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar