söndag 27 februari 2011

Lyckorus

Det går ett lyckorus genom min kropp. Jag har haft en härlig söndag:

- PW med inslag av jogging
- Mys med kärleken
- Spinning
- Lägenheten är städad och ren (alla gruskorn är borta)
- GOD middag, kycklinggratäng med råris, broccoli och avokado
- Gott och mättande kvällsmål, mild naturell yoghurt med kiwi, frön och kanel samt ett stort glas vatten

Jag är riktigt trött nu, kroppen har fått kämpa idag. Ska snart krypa ner under täcket, stoppa i öronpropparna och sova mina 8 timmar. Kvart över 6 imorgon bitti ringer klockan och jag ska ut på en PW innan jag fixar mig inför en heldag med diverse aktiviteter. På förmiddagen har jag ett seminarium och jag ska sen stanna kvar och äta samt plugga lite innan jag sätter av mot frissan som ska toppa och fräscha till mitt barr. Sen hemåt för middag innan jag kör måndagens träningspass. Har inte bestämt mig för om jag ska gå på spinning eller träna överkroppen på gymmet. Benen och rumpan har fått kämpa hårt med gympass, spinning och powerwalks de senaste dagarna så de kanske behöver vila en smula. Får se!

God natt, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar