måndag 28 mars 2011

Dag 02 - 3 saker du inte vet om mig

1. Jag är en slarver. Jag tror inte att det är så många som vet det, men jag är en riktig slarver. Jag fixar inte med disk, jag tvättar och hänger upp tvätten, men sen hänger den där i flera dagar. Kläder kastar jag på en stol eller på sängen och först när det har bildats ett högt berg plockar jag in det i garderoben. Det hjälper föga att jag bor med en som är likadan. Här hemma råder slarversyndromet!

2. Jag har en otroligt känslig mage. Om jag äter minsta lilla för fort får jag ont i magen. Äter jag fel mat får jag ont i magen. Fel mat är ljust bröd, flingor och andra kolhydrater. Min kropp regerar även negativt på godis och annat snask. Men framförallt reagerar den på att jag äter för fort och det är något jag försöker vänja mig av med. jag har ju egentligen inte bråttom, men jag slevar ändå i mig på några minuter.

3. Jag är beroende av lypsyl. Jag har ett på nattduksbordet och ett i väskan. Jag tar på mig lypsyl flera gånger om dagen. Har jag det inte med mig vid något tillfälle blir det jätte jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar