söndag 27 mars 2011

Ny lista: Dag 01 - En vanlig dag hemma hos mig

Nu drar jag i gång med en ny lista, 30 dagar från och med idag.

En vanlig dag hemma hos mig börjar med att jag vaknar och snoozar. Endera är sambon på väg hemifrån eller så har han redan åkt. Jag går alltid upp för tidigt så att jag har mycket tid till att äta frukost i lugn och ro. Jag gör alltid en stor och härlig frukost. Oftast består den av en smoothie toppad med massa gott, en knäckebröd smörgås med skinka och paprika, ett ägg, omega 3 och ett stort glas vatten med mivitotal. Jag brukar alltid hinna smyga in på datorn också för att kika in mailen och lite bloggar. På förmiddagen är det endera skola/plugg hemma eller så befinner jag mig på gymmet och tränar. På eftermiddagen är det skola/plugg hemma, matlagning och allmänt plock som står på schemat. Middagen brukar serveras mellan 5-6 och sen kan det vara ett spinningpass eller ett gymbesök på kvällen. Innan det är sovdags myser jag med sambon framför teven eller så sitter jag framför datorn och pysslar/pluggar.

Vänner träffar jag alldeles för sällan och det måste jag få in mer i mitt schema. Tack och lov så har jag fina kurskamrater som jag får umgås med!

Min standardfrukost. Dock brukar jag ha rågfras på smoothien och inte musli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar