onsdag 30 mars 2011

Promenera mera

När jag vaknade imorse kände jag det största motstånd som jag har känt på länge över att lämna sängen. Det fanns inte i min värld just då att jag skulle göra annat än att sova denna dag. Därför blev det ingen morgonpromenad som planerat, men jag har som mål att gå fyra morgonpromenader denna vecka så jag har några dagar på mig nu att nå det. Det blev alltså en ganska lång snooze innan jag tog mig upp för att äta frukost. Jag har dock kompenserat lite för den uteblivna morgonpromenaden genom att promenera 25-30 min till kommunhuset där jag hade basgruppsdag i dag. Efter den promenerade jag ytterligare 15-20 min för att hämta bilen på sambons jobb. Så lite motion har jag fått idag. Har dessutom tänkt ta mig till gymmet senare ikväll efter middagen. Har inte bestämt mig för vad jag ska träna ännu, men endera blir det underkropp eller bara löp på bandet. Får se!





Dagens lunch blev rester från gårdagens spenatsoppa. Den serverades idag med ett knäckebröd med skinka och paprika, en avokado samt ett kokt ägg. Omega 3 kapseln och vattenglaset var självklart också med! Passade på att läsa några Mer smak medan jag åt som svärmor skickat hem till mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar