fredag 22 april 2011

Datortjuv

Nu på eftermiddagen har vi tagit det väldigt lugnt här hemma. Jag och sambon har precis varit iväg och duschat nere i "byn". De håller på att bygga en dusch hit i en liten stuga på tomten, men innan den är färdig får man åka ner till hamnen och duscha. På sommaren kan vi ta fram en pump och duscha med på tomten, men då måste det vara varmare ute och helst bara jag och sambon här. Snart blir det middag och sen ska jag försöka plugga en stund. Är riktigt trött efter äventyret med svärmor tidigare idag. Dessutom sitter svågerns ena son och flåsar mig över axeln och vill åt datorn som jag snott av honom. Bäst att göra detta kort och lämna tillbaka den. Får återkomma mer imorgon kväll då vi har varit på marknad i Borgholm hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar