söndag 24 april 2011

HEMMA!

Då var vi hemma igen efter fyra dagar på Öland med sambons familj. Det har varit en härlig helg med varmt och skönt väder och trevligt sällskap. Dock är det skönt att vara hemma igen. Just nu njuter vi av värmen och känslan av att vara hemma. Att sova i egen säng är lyx efter fyra nätter i en halvskön utdragssoffa. Nej, borta bra men hemma bäst! Nästa gång vi åker till Öland är det sommar, härliga tanke.


Vi har suttit och läst på balkongen i en timma och nu sover sambon sött i soffan. Lite senare ska vi cykla till pizzerian och köpa sallader med oss hem, räksallad med avokado. Jag har varit utan snask i fyra dagar nu och mår hur bra som helst. Det blev dock en kokt korv med bröd på vägen hem idag, men det hör till en roadtrip. Jag har lyckats få tillbaka mitt sockersug och har ätit allt som kommit i min väg (känns det som i alla fall), men nu tog jag påsken som en utmaning. Det gick hur bra som helst. Med pepp-sms från Fia och lite vilja så går allt!

Det syns kanske inte så bra, men helgen har givit mig massor med vackra fräknar och jag hoppas på många fler nu när solen är framme mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar