söndag 24 april 2011

Öland i bilder

Här kommer ett bildregn från påskhelgen på Öland.

Färdkost, den kunde ju ha varit bättre. Men kaffe och bulle lockade just då!

Vi närmar oss...

Framme på Öland och jag och sambon tar oss en promenad efter en stor middag. Fråga mig inte vad jag håller på med, men roligt hade vi.

Det är VÅR!

Mellanmål avnjuts på verandan i solen, mmm...

På väg till Böda strand fick vi en medpassagerare, Bärfisen Ragnar.

Jag och sambon var först framme och skulle leka, tätt följt av de tre yngre varianterna som var med.



Helt underbart!

Den minsta vågade sig närmast vattnet och badade fötterna.

Så nu vet ni det!

Grillad kyckling a la svärfar, hur gott som helst!

Sambon hade att göra under helgen.

Sista kvällen, påskafton och påskmiddag. Behöver jag påpeka att vi blev rätt mätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar