onsdag 4 maj 2011

Nytt kvällsnöje

Igår kväll var det svinkallt här hemma. Egentligen är det svinkallt fortfarande, men elementen är varmare i alla fall. Efter att ha suttit en bra stund och frusit framför datorn kurade jag upp mig i soffan under filtar med en stor kopp te och tittade på Cleo. Mössan och halsduken fick hänga kvar. Att titta på Cleo innan jag lägger mig har varit mitt kvällsnöje i två-tre dagar. Nu är det dock slut med det då jag har sett alla avsnitt. Det är inte så många avsnitt per säsong och det går bara att få tag på de två första säsongerna. Den tredje verkar ha gått upp i rök. Nu får jag komma på något annat att göra om kvällarna. Jag och J funderar på att börja se en serie tillsammans. Vi är barnsligt förtjusta i Family guy och har inte sett de senaste säsongerna, så det blir kanske den vi börjar följa.


Jag har suttit och fixat med uppsatsen nu i två timmar. Just nu går det sakta framåt och det är mycket småfix som ska göras. Imorgon ska jag sitta med den i princip hela dagen och planerar att få en halv till en sida skriven på slutdiskussionen. Nu är det dags att fixa middag och ikväll blir det faktiskt en favorit som jag inte har ätit på hur länge som helst - raggmunk med bacon och lingonsylt. Inte helt optimalt, men faktiskt en av mina favoriter. Det är så himla gott, och enkelt. Börjar även bli lite nervös då jag ska på intervju imorgon. Det är den första intervjun jag får gå på och jag hoppas att jag kommer göra ett bra intryck. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar