fredag 24 juni 2011

Badpremiär

Trots de låga temperaturerna som finns över landet just nu har jag valt att ta mitt första dopp för i år. Vi for till Böda sand där vi satte oss på stranden. Sanden värmde och solen valde att titta fram och vi kunde sitta ett bra tag och njuta. Och så valde jag att doppa mig i det iskalla vattnet. Men är det sommar så är det. Sambon höll sig däremot på avstånd och valde istället att dokumentera min galenskap.

Först måste temperaturen kollas - resultat: svinkallt!

Allt doppades utom huvudet. Nu är jag på väg upp mot en stor handduk och en varm famn.


Jonas valde att sitta kvar på filten, smart!

1 kommentar:

  1. Ja han är smart vår Jonas :) Han smörjer väl in sig ordentligt när solen är vänligt att titta fram?? Annars måste "svärmor" komma tjatandes med sin kylbalsam..

    SvaraRadera