onsdag 1 juni 2011

Myggan

Idag är det både lillördag och lillfredag, härligt! Både jag och sambon räknar ner timmarna tills även han får lite långledigt. Fem dagar kommer vi att kunna njuta av varandras sällskap. Jag har redan bokat in en liiten överraskning och jag hoppas att den uppskattas. Jag började dagen med en springtur på 5 km, 33 minuter tog det. För att öka hastigheten måste jag springa minst 3 ggr i veckan känner jag och det är inte ofta det blir av. Nu när vi är lediga kan vi nog ge oss ut och springa tillsammans en del. Annars känner jag mig nöjd med att ligga runt 30 min. Åt en banan innan springturen och en skål med proteingröt, en knäckesmörgås och några jordgubbar till frukost.

Redo att bege sig ut i spåret. När jag sprang om två äldre damer blev jag kallad myggan. Nytt smeknamn? Komplimang?

Det är lite grönare ute nu än när jag började springa tidigare i våras. Det ska vi väl tacka allt regnande för.

Stretcha vaderna är ett måste efter en springtur.

Svettig, nöjd och hungrig!

1 kommentar:

  1. Hahaha! Passande smeknamn, tror jag ska börja använda det :) Nog var det en komplimang alltid. Puss!

    SvaraRadera