måndag 18 juli 2011

Kärringar på stan

I lördags kväll efter bion var det dags för äventyr på stan med min vän Ann. Då hennes sambo var hos dem med vänner och min var hemma intog vi hennes systers hus där vi lagade mat, snaskade godis och vindruvor och drack gott rosé. Där pratade och fnittrade vi i många timmar innan det blev dags att fara in till storstaden. Där dansade vi tills våra fötter inte orkade längre. Min fina sambo var chaufför och skjutsade oss både in till stan och hämtade oss på natten. Jag är lyckligt lottad! Det blev en riktigt härlig kväll som jag hoppas vi snart gör om.

  
Efter middagen, som blev tacopaj, snaskade vi på godis och vindruvor tills magarna spräckte knapparna i jeansen. Så kändes det i alla fall.

 
På väg in till stan med en flaska rosé och två sugrör, väldigt vuxet... Varning för fyllekärringar på stan!

Fruktansvärd vinkel på detta foto då jag ser ut som en jätte, men det gjorde jag kanske också efter allt snask som slukades under kvällen.

1 kommentar:

  1. Nix pix, du är verkligen jättesnygg på fotot... Avis!

    SvaraRadera