måndag 11 juli 2011

Ny garderob

Jag har alltid klagat över att jag har för lite plats för mina kläder. Jag har absolut inte för mycket (som vissa tycker...) och saknar alltid något att ha på mig, men trots detta svämmar garderob och byråer över av diverse plagg. Jag har snott åt mig den stora garderoben medan sambon får den mindre (han har dock den större byrån), men trots att garderoben är ganska stor är det mest plats för att hänga kläder. Jag hatar att vika kläder, men av någon anledning hatar jag att få upp dem på galgar ännu mer. Därför for jag iväg till Ikea och köpte fyra hyllplan som jag sedan bökade in i garderoben. Nu finns ingen plats att hänga saker och Jonas lilla datarum svämmar över med galgar, men jag är nöjd och nu finns mycket mer plats för allt. Fick även in mina smycken och lite annat krafs så det slipper trängas på ena byrån. Där kan vi nu ha lite annat som gör att det ser betydligt mindre plottrigt ut...



1 kommentar:

  1. Ser ju jättebra ut.... Det är inte massor av garderober ni ska ha till lägenheten....utan att hus med utrymme förstås...

    SvaraRadera