onsdag 13 juli 2011

Svägerskor på stan

Igår åkte jag och min svägerska Anna med båten från Slussen till Djurgården och gjorde ett besök på Gröna Lund. Vi hade för det mesta fint väder, men då och då kom det några droppar regn. Vi åkte massa karuseller, åt god mat, glass och drack ett glas rosé. Vi spanade avundsjukt på alla som gick omkring med stora chokladvinster, gärna två per familj och försökte verkligen att vinna själva. Dock blev det inga stora chokladvinster för vår del. Vi fick nöja oss med några småvinster, bland annat den lilla svarta hunden Börje som Jonas har fått.


Anna tvingade dessutom upp mig i Insane som jag lovade att aldrig mer åka efter upplevelsen förra året. Det slutade med att vi åkte den tre gånger. Den var plågsam, men ändå kittlade det härligt i kroppen. Fritt fall däremot står jag fast vid att aldrig någonsin åka igen. TACK för en mycket trevlig kväll!




1 kommentar:

  1. Jättefina bilder på er svägerskor.. Love u..

    SvaraRadera