onsdag 13 juli 2011

Tråkinlägg

Dagen bjuder inte på så varmt väder så jag kan med gott samvete stanna inne. Efter gårdagen känner jag mig lite seg också så det passar bra. Trots att det bara blev ett glas rosé, blir man trött av att gå omkring, åka massa farliga karuseller och komma hem sent. Jag har satt i gång diskmaskin, tvättmaskin, gått ut med sopor och fixat med kläder. Nu ska jag fixa med kort som jag har framkallat. Fick ett erbjudande att framkalla 100 bilder gratis och då passade jag på. Jag framkallade 140 kort för 50 kr (då inräknat porto på 29 kr), det tycker jag är en lagom summa. Senare blir det lunch och så ska jag komma fram till vad jag ska laga för middag till sambon som jobbar och sliter. Ibland blir dagarna inte roligare än så här! Men nu vet ni vad jag har för mig... om ni inte somnat redan av detta urtråkiga inlägg.

1 kommentar:

  1. haha....det är INTE tråkigt att läsa din blogg alls...

    SvaraRadera