onsdag 13 juli 2011

Träningsvärk

I måndags körde jag mitt första gympass sen innan semestern. Det blev ett tufft pass för mina stackars ben som vant sig vid att endast ta några få springturer och lugna promenader. Gårdagen bjöd därför på en härlig (typ...) träningsvärk som gjorde att jag fick gå dubbelvikt ett tag om jag rest mig upp efter att ha suttit stilla ett tag. Värken i benen hänger i idag, men jag har dessutom ont i axlar och armar efter överkroppspasset igår. Trots att jag är stel och känner mig ynklig så är det skönt att känna att kroppen har fått arbeta efter ett långt uppehåll. Om ett par gånger kommer jag inte få lika mycket värk efter mina pass. Jag har dessutom fått dra ner lite i vikt på de flesta övningar, men det är väl naturligt. Snart kommer jag igen!

Här är jag taggad inför Vårruset som jag sprang tidigare i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar