lördag 20 augusti 2011

Ledig lördag

Vi klarade oss från regn ganska bra igår, men när det var en timma kvar kom med en liten skur. Den lilla skuren blev värre och värre och under kvällen och natten har det öst ner otroliga mängder. Även lördagen bjuder på grått och regnigt väder.


Igår stängde jag för tredje gången denna vecka och fick stå i lite köer innan jag äntligen var hemma. När jag kom hem möttes jag dock av ett rent kök, god mat och sambons smarriga sockerkaka. Vid 10-tiden fick jag väldigt svårt att hålla ögonen öppna och vid 11 hade jag somnat. Jag har aldrig sovit så bra som denna natt och vaknade när klockan var halv 10 och var hungrig. Jag brukar annars vakna tidigt på helger, men tiderna förändras. Idag har vi inte gjort många knop. Vi åt en god frukost, lyssnade på P3 och läste DN och sen har vi suttit och tagit det lugnt framför varsin dator. Nu är det snart lunchdags och ikväll ska vi på middag med våra föräldrar. En lugn och skön lördag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar