onsdag 28 september 2011

Mörkt och kallt...

De senaste dagarna som jag har åkt till jobbet har jag gjort det medan solen har gått upp. Det är alltså mörkt när jag går upp numer. Dessutom är det endast runt 6 grader när jag stiger upp vilket betyder att jag har understället packat i väskan om jag skulle behöva svida om på jobbet. Mössan och vantarna har redan åkt fram och hade premiär idag. 

För ganska precis ett år sen vid den här tiden hade mössan också åkt fram. Då var vi ute och plockade svamp med Jonas föräldrar.

Dagen har varit riktigt bra. Det har varit en sån där dag då jag trivs så fruktansvärt på mitt jobb och inte vill gå hem när jag slutar. Älskar sådana dagar! Vi var ute i skogen hela förmiddagen - fikade, lekte, busade och åt lunch. Vi har även sjungit lite sånger och barnen är så duktiga att vi vuxna får tårar i ögonen. De är så fantastiska! Hoppas morgondagen blir likadan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar