söndag 25 september 2011

Tillbaka till 80-talet - del 1

TACK för en trevlig fest!

Här kommer del 1 av den 80-tals fest som vi befann oss på igår. Jag trotsade hur dåligt jag mådde och lyckades hålla mig vid liv under kvällen och hade ruskigt roligt. Det blev en kväll med mycket dans, sång och skratt och här kommer del 1 - gästerna anländer + middag.



När vi kommer till festlokalen möts vi av en medlem ur Kiss, eller kanske var det min bror. Min svägerska hade stylat honom och hans outfit går inte att beskriva med andra ord än: Klockrent! Värdinnan och nyblivna 30-åringen var inte så tokig hon heller. Hon badade i alla 80-talets färger.


Jag valde en 80-tals träningsoutfit med hög tofs (som gjorde fruktansvärt ont senare på kvällen) och Jonas körde på en ganska fräck stil denna kväll. Kanske något att fortsätta med?


Magnus Uggla gästspelade...





Matilda håller hårt i pappas hand i början av kvällen. Kanske är det våra utstyrslar som skrämmer...



Alla gäster fick ett kort med ett uppdrag att utföra under kvällen. Vissa gjorde det riktigt bra medan andra kanske inte riktigt höll måttet. Jag får väl erkänna att jag inte kämpade så mycket med min. Dock skrattade jag tillräckligt ändå under kvällen...



Discokulan var på plats och de första som intog dansgolvet var de små som efter rejält med godis fick en sockerchock med stort S. 

Fortsättning följer i del 2 - Sing star!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar