söndag 23 oktober 2011

Höstpromenad

Idag är det lite segt här hemma. Dagen började med att jag hittade vårt kök som försvann under gårdagskvällen. En fylld diskmaskin senare så såg det riktigt trevligt ut igen. Vi promenerade sen till affären för att köpa frukost som vi mumsade på framför teven. Jag tog mig nyss ut på en liten promenad för att ta lite höstiga bilder. Vem vet när det bara är vitt överallt?

Träd med riktigt gula löv är så vackra!




När jag tittade upp mot himlen kunde jag se många olika färger.

Jag hjärta skogen!




Detta träd påminde mig om en barnbok som jag läste mycket hemma hos min mormor och morfar när jag var liten...

 Resan till landet längesen av Elsa Beskow!

Detta träd tycker jag väldigt mycket om. Det står precis utanför vårt hus och jag sneglar på det varje gång jag lämnar lägenheten. Jag tror inte att jag har tagit någon bild på det under sommaren, men idag blev det ett kort. Senast jag tog en bild på detta träd såg det ut så här:

 
... och snart ser det väl ut så igen kan jag tro...

1 kommentar:

  1. Åh! vilka superhärliga höstbilder du har tagit. ALLA va så fina. Puss!

    SvaraRadera