måndag 7 november 2011

Dags igen...

Nu var det ett tag sen jag skrev sist och jag har fått klagomål på detta, så det är bäst att skärpa sig. Just nu tar jobbet all min tid. Är jag inte på jobbet så tänker jag på jobbet. Det ska planeras och hållas utvecklingssamtal. Jag gjorde ett tappert försök till att komma igång med träningen igen, men det sprack ganska direkt. Däremot var jag duktig i två veckor och struntade i snask. Känns bra att ta korta perioder då jag inte äter massa skit för att försöka få en balans i kroppen. Men jag måste verkligen börja träna och minska några kilon.

Förra helgen blev det ett besök hos min morfar som bor på ett mysigt boende i stan. Jag, mamma, min bror och mina två brorsbarn åkte tillsammans och tog med oss gott fika. Han är bra mycket piggare nu och kan prata ganska bra. Det är så skönt att se att han mår så bra!

Tur att gammelmorfar kan få hjälp med rullstolen.


Fina lilla morfar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar