onsdag 11 januari 2012

38

På min sambos sida köper vi inte presenter till varandra varje år. Detta för att det är sjukt svårt att hitta något bra för en lagom peng som den som fyller år inte redan har. Istället samlar vi och köper något ordentligt tillsammans ibland. På min sida är det varje år som gäller och visst är det skoj med presenter. Dock är det som sagt sjukt svårt. Nu var det min brors tur att fylla år, 38 år var det dags för denna gång. Jag hade en klar present, men den var slut när jag väl skulle inhandla den. Till slut kom lösningen som en blixt från en klar himmel. Min sambo har köpt mycket fina kläder på Dressman och denna affär finns faktiskt i vårt larviga, lilla centrum. Därför blev det en tröja (som även min sambo har och tycker mycket om). Det verkar som att min bror tyckte om den och att storleken passade. Uppdrag slutfört! Det är roligt att köpa presenter när den som får dem blir glad!

1 kommentar:

  1. När vi dagen efter firandet åkte till Globen för att titta på Disney on Ice, hade Stefan på sig sin nya tröja. Jättefin... Puss!

    SvaraRadera