måndag 13 februari 2012

Så...


Efter mitt besök i centrum efter jobbet kom jag hem och slängde i mig mat. Inte så smart med tanke på min mage, men ibland gör hungern och stressen att det inte blir så bra. Jag bytte sen om till promenadkläder och åkte hem till mamma där jag hann prata lite innan jag tog en promenad. Jag gick uppför tre mördarbackar, gick fel, svettades och insåg vilken dålig kondition jag har. Måste öva upp den. Snart ska jag dessutom börja springa igen, det ska bli roligt! Jag for sen och storhandlade på egen hand då Jonas jobbade. När jag var klar och gick mot bilen insåg jag att jag glömt att köpa toapapper. Det var bara att pressa in allt i bakluckan och kliva in i butiken igen. Hemma fick jag gå två gånger för att få in alla kassar, sen ut och parkera om bilen och in igen. Packa upp alla matvaror och se till att de står bra och praktiskt i kyl och frys. Fylla diskmaskinen och köra igång den blev nästa uppgift samt göra mig ett kvällsmål i form av en hallonsmoothie. Jag kom på mig själv med att säga varje gång jag gjorde klart något. Den rena ugnsformen in i skåpet. Så. Tallrikarna in i diskmaskinen.. Fläskfilén på plats i kylen. Så. Toarullarna på plats på toaletten. Så. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar