måndag 13 februari 2012

NU!

Nu kan jag stryka en sak på min önskelista. Nämligen jeans. Idag efter jobbet svängde jag förbi centrum och kikade in på HM. Jag kommer vid tillfälle köpa ett par dyrare (och då förhoppningsvis bättre) jeans, men nu när jag tittade hittade jag ett par jeans som jag tyckte om. Jag tog till och med två par, ett par ljusare till våren och ett par mörkare som passar nu. Det är ju inga kvalitetsjeans, men två par för 400 kr duger bra åt mig just nu. Innan jag åkte hem passade jag även på att smita in hos min optiker för att titta på bågar. Jag tycker inte om de glasögon jag har just nu utan vill ha ett par mörkare bågar samt ett par med större glas. Med lite hjälp från en optiker kom jag hem med fem prov-exemplar. Dessa ska jag pröva och sen får vi se vilka det blir. Det står just nu mellan två par, ett par brunaktiga och ett par lila. Både Jonas och mamma har fått ge sin röst och imorgon tar jag med mig dem till jobbet för att få mina kollegors åsikt. Så fort som möjligt kommer jag åka tillbaka till optikern och beställa mina glasögon. Vill ha dem nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar