onsdag 8 februari 2012

Önskelista

Jag har skrivit en önskelista. Det är en lista på saker som jag ska köpa till mig själv, men inte på samma gång. Ungefär en sak i månaden är tanken och sen får vi se vad jag kan önska mig till min födelsedag då jag blir hela 25 år (herregud!). Högst upp på listan stod en mixer, men det inköpet är nu struket då jag inser att det egentligen är ganska onödigt till det priset man måste köpa dem för. Vi har redan en och trots att den är klumpig och tar mycket plats får den duga ett tag till. Nästa sak på listan är ett par nya jeans. Ska åka och titta på det vid tillfälle. Annat på listan är:

- ett par byxor med någon häftig färg
- en vindtät jacka att ha när jag springer
- ett förkläde samt en eller två fina partytoppar.

Det var ju inte så länge sen det var sommar, varmt och jag fyllde 24 år. Nu blir jag snart 25 år, hur gick det till?

1 kommentar:

  1. Haha, ja det går undan när man börjar jobba.. Nu ser jag våren i tunneln, DET är superhärligt! Jättefin på bilden.. min lilla gumma.
    Ett par byxor med härlig färg skulle säkert passa dig. PUSS!

    SvaraRadera