onsdag 30 mars 2011

Dagens träning

Som planerat tog jag en sväng till gymmet efter middagen. Jag cyklade faktiskt ner för första gången i år. I helgen ska vi sätta ihop min nya cykel som vi köpte i helgen, men tills dess får jag nöja mig med den gamla (både sadel och växel är trasiga och provisoriskt lagade). Det funkade bra och jag svichade ner till gymmet. Väl där tänkte jag köra ett benpass då jag har träningsvärk i överkroppen från gårdagens pass med PT-Philip. Men när jag hade kört två övningar ben kände jag mig vilsen och insåg att jag körde rätt mycket ben med Philip också. Jag tänkte då ställa mig och springa istället, men alla löpband var upptagna. Det slutade med att jag gick ut från gymmet, tog min cykel och powerwalkade hem.

Dagens träning kan alltså sammanfattas med:
- En powerwalk
- Massor med vardagsmotion i form av promenader och cykling

Imorgon blir det boxpass med Anna och på fredag startar jag upp med PT-Fia. Har fortfarande två gympass kvar att få in i veckan. Ett får bli på lördag och ett på söndag innan veckans andra spinningpass. Sen har jag nått målen för vecka 13. Dock funderar jag på att ta några löprundor i veckan också. Jag har just hittat en bra runda på 5 km som jag kan öva på. Funderar nämligen att ställa upp i vårruset i år. Det är väldigt lösa planer, men vem vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar