måndag 25 april 2011

Beach 2011

Att vakna av att solen skiner en i ansiktet genom rullgardinen är bland det bästa jag vet. Jag skuttar med glädje upp och ser att temperaturen redan är uppe på 16 grader (kl. 8.30). Till frukost blev det proteingröt med kiwi, kanel och mjölk samt en äggsmörgås, ett stort glas vatten med mivitotal, omega 3 kapseln och lite kaffe med mjölk. Jag har saknat mina frukostrutiner! Nu fattas bara att jag blir helt återställd så jag kan börja motionera igen. Nu saknar jag spåret och gymmet! Funderade ett tag på att ge mig ut och springa idag, men jag bestämde mig för att ta det lugnt nu idag så att jag kan träna mitt bokade benpass med Fia imorgon. Då kör jag i gång igen och nu är det Beach 2011 som gäller... 6 veckor kvar till semestern och jag tänker inte stå i vassen i år. Heja heja!

Idag skiner solen och värmen stiger sakta men säkert. Temperaturen är uppe i 19 grader nu och det är i skuggan. Efter lunch beger vi oss iväg ut och njuter av den härliga våren med sommarvärmen. I eftermiddag bjuds vi på påskmiddag hos min familj. En härlig dag med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar