torsdag 28 april 2011

Det är något med ägg

Dagen började med att jag släpade mig upp för en promenad. Jag har verkligen kommit ur det där med morgonpromenader så jag går en kortare runda just nu (30 min) för att sedan utöka den till en längre (50 min) när jag känner att jag är i gång igen. Annars kommer jag tröttna. Har dessutom precis avslutat en god frukost. Det är något med ägg. Jag vet inte vad det är som gör att jag aldrig tröttnar på att äta ägg, men så är det. Ägg is the shit!



Nu måste jag skynda mig lite. Jag börjar jobba om mindre än 30 min och jag sitter i promenad kläderna, utan smink och borstade tänder. Ska även hinna förbereda mellanmål och lunch som ska tas med. Varför är jag alltid tidsoptimist nuförtiden?

1 kommentar:

  1. Äggen på bilden ser verkligen "momsiga" ut...Mm! Så fort jag opererats ska jag ta just en morgonpromenad varje dag. Så himla skönt...Puss!

    SvaraRadera