onsdag 27 april 2011

I'M BACK!

Första springturen på över en vecka. Denna dag har jag längtat efter sen den första snordroppen lämnade min näsa. Medan middagen stod i ugnen och gottade sig for jag iväg till spåret. Tidigare har jag bara sprungit 2,5 kilometers rundan två gånger, men idag prövade jag femman. Den var nästan trevligare att springa och jag kom runt på 32 minuter. Då stannade jag ändå vid ett tillfälle för att skicka ett sms. Det känns otroligt skönt att vara tillbaka igen. Måtte jag nu få vara frisk! Jag jobbar tre dagar denna vecka med nästan 30 förskoleklassare så risken för att bli sjuk finns ju. Hos dessa söta små troll frodas många baciller. Men jag håller tummarna!

Härligt vårväder, lagom varmt att springa i.

FRAMME!


I'M BACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar