onsdag 27 april 2011

Springa eller inte springa, det är frågan...

Första arbetsdagen denna vecka avklarad! Det är ovant att spendera 8 timmar med en hel förskoleklass, men det är bara att vänja sig. Snart är det vardag för mig! Det är himla roligt, men det är ljudnivån och att det ständigt händer något som gör mig trött vare sig jag vill det eller inte. Även det är väl en vanesak. När jag är inne i det kommer jag förmodligen inte bli lika trött.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska ge mig i väg till spåret för att springa en runda. Har fortfarande lite snor kvar, men inget ont i halsen så det borde ju inte vara några problem. Jag är egentligen väldigt trött, men samvetet vill ta mig ut i spåret då jag snoozade istället för att ta en PW imorse. Inte bra! Maten doftar gott i ugnen, ikväll bjuds det på kycklingklubbor och rotfrukter som badar i goda kryddor och olivolja. Till det blir det en enkel sallad med gurka, tomat och avokado. Nu blev jag hungrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar