fredag 1 april 2011

Team Sanna & PT-Fia

Hur grått kan det bli? Denna dag har bjudit på deprimerande väder som kan sammanfattas med två ord: grått och blött. Det positiva är att snön förhoppningsvis smälter lite fortare om det regnar, men det är inge vidare.



Idag körde jag första passet med PT-Fia. Vi tog mått, gick igenom mina mål och gjorde diverse tester. Jag är tydligen i bra form och lyckades bra på testen. Slog bland annat personligt rekord i plankan (4.05 min) och i armhävningar (34 st). Fia är en fantastisk tjej och inspiratör. Jag hade en jäkla vilja när jag stod i plankan, men det var hennes pepp och hejarop som fick mig att stå de sista sekundrarna. Att vara i team med henne kommer att ta mig långt och jag ser fram emot en rolig vår. Jag tror dessutom att jag måste springa vårruset nu. Nämnde något om det till Fia och jag har en känsla av att hon inte kommer låta mig glömma det!

Innan passet med Fia, peppad till tänderna!

Nu ska jag ta det lugnt ett tag och njuta av att helgen börjar. Jag har kommit ganska långt med uppsatsen och kommer inte sitta med den så mycket i helgen. Dessutom står sambon i detta nu och förbereder en tre rätters middag till mig. Jag är portad från köket ett tag nu. Undrar vad jag bjuds på för gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar