måndag 30 maj 2011

Ananas I'm in love

Dagen har bjudit på blåst a la stormvarning (i vanlig ordning), men det har samtidigt varit väldigt varmt och temperaturen har här smugit upp till 27 grader. Jag satt ute en stund på eftermiddagen när jag läste den uppsats som jag ska opponera på imorgon. Det var riktigt skönt trots blåst. Det blev även en liten stund med en lite trevligare läsning och gott mellismål - kesella med jordgbbar, kiwi, frön och kokos.



När det kommer till mellis och kvällsmål har kesella blivit standard. Jag tycker helt enkelt att det är så larvigt gott! Däremot är jag dålig på att variera vad jag har till kesellan. Nu har jag i en period ätit kesellan med kiwi och jordgubbar, men tro det eller ej så tröttnar jag lite. Kvällsmålet idag blev därför en ny variant - ananas och nektarin med några stänk frön och kokos. Jag är frälst! Det var en fantastisk kombination som dansade loss i munnen.


ANANAS I'M IN LOVE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar