tisdag 31 maj 2011

Glädjetjut

Idag hade jag sista dagen på Universitetet då jag opponerade på en annan students uppsats. Det gick väldigt bra! Jag och Johanna tyckte dock att det kändes lite konstigt att detta kanske var den sista dagen på mycket länge som vi kommer att befinna oss där, efter nästan fyra års studier. Men visst känns det otroligt skönt. Nu är jag alltså färdigutbildad och har SOMMARLOV! Jag tar ett skutt och brister ut i glädjetjut.




En väldigt glad, men trött tjej avslutar dagen på balkongen med en bra bok. Det är härligt med 21 grader klockan åtta på kvällen. Med fötterna på stolen och boken i knät inser jag att min sommar kommer att se ut just så här. Och det känns för jäkla bra helt enkelt!

2 kommentarer:

  1. Unnar dej verkligen en fin skön sommar (ska ju själv va hemmma denna sommar oxå ;) Finns kanske möjlighet till en tripp till Vaxholm & en god kopp KAFFE nån dag framöver...men då behöver du ju sno sambons bil över del av dan.. puss!

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag absolut och bilen snor jag utan problem ;)

    SvaraRadera