torsdag 30 juni 2011

MATILDA 3 ÅR

Igår fyllde min älskade guddotter 3 år. Jag kan inte förstå att det var tre år sedan jag höll henne i min famn för första gången. Hon blir så mycket större och vackrare för var dag som går. Snuttan! Hon hade önskat bra väder och med 30 grader, sol och inga moln kan man väl konstatera att den önskningen gick i uppfyllelse. Hon bjöd även på god tårta, goda vaniljbullar och annat gott som vi mumsade på. Hon var ett tacksamt födelsedagsbarn som sken upp efter varje öppnad present. Favoriten var nog dockan Lillan med tillhörande vagn från farmor, Robert, faster Johanna och farbror Jacob.

Födelsedagsbarnet ska på promenad med nya dockan och vagnen.

Skruttan tog så väl hand om sin Lillan.


Dags att blåsa ut ljusen på den fina tårtan som mamma Anna har gjort.

Ett konstverk!

Jonas trivs också bra på kalas i solen.


Farbror Jacob, Farmor, Jonas, Stefan, Mormor och Morfar kalasar.

Plaska i poolen passar bra på födelsedagen i värmen...

Sötaste storebror som inte alltid var helt nöjd över att det var lillasyster som fyllde år och inte han. Det är inte lätt att vara liten alla gånger. Men med lite badande och busande sken han upp som en sol. 

1 kommentar:

  1. Vilka underbara bilder av Matilda & Melvin och det på dej & Matilda är super...
    JAG ser ut som en "tant" runt 60...hm! kanske för att jag ÄR det iofs :)

    SvaraRadera