måndag 22 augusti 2011

Bra vecka!

Här hemma finns ingen måndagsångest. När jag vaknade klockan sex hoppade jag (typ...) upp ur sängen och åt frukost, läste DN och fixade lite innan jag tog bussen till jobbet. Inge vidare väder, men med rätt kläder så går allt. Jobbar trots allt på en I ur och skur förskola! Dagen har varit bra och jag har fått träffa lite nya barn som kommit tillbaka efter sommarlov. Nu på kvällen har vi storhandlat och jag har fixat med disk och tvätt. Skönt att få lite gjort! Jag har sedan latat mig med korsord och bra musik och ska nu fixa bort lite kläder innan jag hoppar i säng. Imorgon är det dags för simning igen och ska även försöka få till det på torsdag denna vecka, om jag inte är lika trött som förra veckan. På onsdag ska jag även träffa min "bästis" som har varit bortrest alldeles för länge. Jag hoppas också på att kunna träffa en annan fin vän som varit bortrest och som ska resa bort i nästan ett år... Bra vecka!

Jag och fina vänner tidigare i somras...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar