söndag 14 augusti 2011

Videofilmer från förr

Idag har min sambo varit iväg med sin bror för att hämta hem en ny leksak. Tror att min svåger kommer att spendera mycket tid i sitt garage, som för övrigt har varit larvigt tomt i ett par dagar. Jag passade på att åka hem till min svägerska för att titta på gamla videofilmer, bland annat från hennes och svågerns bröllop. Jag fick då även se min egen sambo när han var 12 år och tuggade tuggummi i kyrkan. Han var lika charmig då som han är nu och helt fantastiskt söt. När jag fick se en video från när han var 15 höll jag på att smälla av. Han är verkligen likadan nu som då och det är mycket positivt! Jag fick då även mer tid att spendera med min svägerska och jag tycker vi kommer närmare varandra för varje dag som går. Vi har umgåtts mycket nu på senare tid då vi har tränat och fikat tillsammans två dagar i veckan. Mycket trevligt!

Min svägerska på min examensfest tidigare i somras. Bilden är tagen av min andra svägerska Anna.

Nu börjar jag bli mer och mer nervös. Helt plötsligt är det dagen före dopparedagen, dagen före dagen då jag börjar på mitt nya jobb. Jag vet att det kommer att gå bra, men jag är bra nervös. Vi kom dock fram till att det är bättre att vara nervös än att vara lugn. Så det är nog bra ändå, att jag knappt kan äta eller sova. Tur att jag varit på ett spinningpass idag och är helt slut. Då kanske jag kan somna trots allt. Jag håller tummarna för mig själv imorgon och hoppas på att barnen tycker jag är en bra fröken!

Jag kan fixa det, jag är inte rädd (men nervös!).

2 kommentarer:

  1. Du kommer bli en alldeles utmärkt "fröken". Klart de gillar dej, fattar du väl!?
    Du är helt underbar, bara för dem att upptäcka..
    Jag har också lite fjärilar i magen inför morgon- dagen. Har inte jobbat på drygt 1/4 ÅR. Känns lite speciellt. KANSKE är vaken halva natten pga det, kanske inte. Spelar ingen roll, för isf somnar jag åtminstone tidigt imorgon kväll :) Puss min goa tjej... Lycka till imorrn. En liten rapport fram och tillbaka om våra dagar kan vi väl skicka. Love u <3

    SvaraRadera
  2. Haha! Har'u inte tid att skriva i bloggen nu, när du är heltidsarbetande...

    SvaraRadera