söndag 11 september 2011

Shopping, lunch och biomys

Under de sex år som jag och Jonas har varit tillsammans så har jag sparat alla biobiljetter till de filmer som vi sett tillsammans. Jag vet inte varför jag började, men det är ganska roligt att titta tillbaka. Idag kan jag lägga till ytterligare en biljett - Det är aldrig för sent Larry Crowne. Det är riktigt härligt att kura ner sig i en biostol på en söndagseftermiddag med en stor popcorn och en stor läsk. Denna eftermiddag spenderade vi med Tom Hanks och Julia Roberts och filmen var riktigt bra. En må-bra film!


Innan bion hann vi med lite shopping (en termos till mig och några skjortor till Jonas) samt lunch i kungshallen. I kungshallen har jag inte ätit på flera år och det är inte direkt det mysigaste lunchstället i stan. Enbart ljudnivån är väldigt jobbig. Dock dög det bra åt oss idag och vi kunde välja fritt bland massor av maträtter. För mig blev det en tacotallrik och för Jonas blev det indiskt - currykyckling. Nu förbereder jag mig mentalt på att helgen är slut och det är jobb som gäller imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar