måndag 14 november 2011

Tacksamhet!


Jag känner mig så oerhört tacksam för så mycket. Jag är tacksam över att ha ett jobb där jag trivs så otroligt bra med fantastiska barn, en toppen chef och kollegor som jag har kommit så nära på så kort tid. Det är väl inte så konstigt när man umgås så mycket som vi gör. Jag är tacksam över min bästa vän som jag kanske inte ser så mycket längre, men som jag vet alltid finns där. Jag är tacksam över min familj och min sambos familj. Jag är tacksam över att få leva tillsammans med min fantastiska sambo som är det finaste jag har och jag blir så glad när jag tänker på den framtid vi har framför oss. Tänk att just jag får leva mitt liv och vara just den jag är!  
Ibland känns allt lite extra bra och idag är en sådan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar