söndag 1 januari 2012

2012

Då är det år 2012. Den här dagen kommer spenderas i de mysigaste kläder jag äger. När vi kom i säng hemma efter en promenad från firandet kunde jag inte somna på två timmar. Därför (och på grund av lite för mycket alkohol) är jag idag rätt sliten och kommer inte att göra speciellt mycket. Vi har även lite ångest för att det är jobb som gäller imorgon. Julledigheten sprang förbi. Samtidigt känns det skönt att komma in i gamla vanor, träffa kollegor och barn och bli lite mindre slö. Det var bra länge sen jag var på jobbet nu. Men nu, lite bilder från gårdagens nyårsfirande:



Min svägerska hade dukat väldigt fint kvällen till ära. På menyn stod: Förrätt (som jag och Jonas gjorde) - sallad med honungsmelon och parmaskinka och vitlöksbröd, Varmrätt - grillad entrecote, potatisgratäng, svampsås, svampomelett, sallad och bröd, Efterrätt  - kaka/tårta med choklad och polkagris.



 När alla var på plats inledde vi kvällen med en skål!





Jag och min svägerska, numer 30 kg lättare. Det är starkt jobbat!

GOTT NYTT ÅR OCH VÄLKOMMEN 2012!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar