tisdag 3 januari 2012

Första veckan 2012

Måndag:  
Mjukstart på jobbet med fyra barn på fyra pedagoger. Jag och en kollega hann med att göra en ordentlig skiss till en krisplan och jag hann även med att städa lite på vårt kontor. Promenad med en kollega och så storhandling med sambon.

Tisdag:  
Ordentlig sovmorgon, mjukstart två på jobbet, spela spel med barnen, promenad med kollega, leta billig weekendresa.

Detta stundar...

Onsdag: 
Öppnar, mjukstart 3 med högst 7-8 barn på fyra pedagoger. Utflykt på förmiddagen, laga ugnspannkaka till lunch, hitta på något roligt med barnen, fixa med jobbets hemsida, sluta tidigt, promenad, myskväll hemma och egentid!

Torsdag: 
Liten sovmorgon, sista mjukstart dagen innan allvaret drar i gång igen (på måndag!). Utflykt med barnen på förmiddagen, hitta på något roligt med barnen, ut och äta och dricka vin med en kollega. SOVA!

Fredag-Söndag:  
Ledig med sovmorgon, bara njuta av tillvaron och ladda det allra sista innan alla barn kommer tillbaka efter julledighet. Födelsedagskalas och kanske en utflykt blir det nog samt promenader.

I like it!

2 kommentarer:

  1. hittade vi på något roligt med de barnen som var på förskolan idag? (torsdag) jag tror att vi kanske missade den biten idag...

    SvaraRadera
  2. Jo, men jag pratade ju om Harry Potter med A så jag läger mig nöjd ;) Kul att du läser och kommenterar!

    SvaraRadera