torsdag 19 januari 2012

Tjejmiddag

Innan jag blev sjuk hann jag med en tjejmiddag med tre tjejer som jag pluggade svenska med för något år sedan. Vi har inte setts nu på nästan ett år och det var trevligt att träffas igen och kunna uppdatera varandra om våra liv. Tre av oss har fått jobb medan en har varit mammaledig och ska plugga klart nu under våren. Sanna var värdinna och bjöd på en mycket god middag.



Sanna och hennes sambo Johan bjöd på en god LCHF middag. Till varmrätt blev det lax med ett örttäcke, en god sallad och blomkålsmos. Otroligt gott!


Till efterrätt blev det bär med grädde, kokos och mörk choklad. Det var så gott så jag blev svimfärdig och detta kommer jag definitivt att göra hemma till sambon. Till det en kopp kaffe med grädde, extra lyxigt. 


Johanna, Natalie och Sanna, och så jag i fönstret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar