torsdag 26 januari 2012

Torsdagsfika


Torsdagar blir sena dagar för mig då jag stänger. Ändå tycker jag om torsdagar och anledningen kallas Torsdagsfika. Vi turas om att ha med oss fika som vi mumsar på tillsammans med vårt te. Idag var det Tina som hade bakat urgoda kärleksmums. Det slank ner två och en fjärdedels kärleksmums för min del. Det var SÅ värt det. Varenda liten kalori var så välkommen till min kropp. På förmiddagen var jag och mina två närmsta kollegor på möte vilket gick bra. Dock somnade jag igår och vaknade i morse med migrän. Det höll i sig under mötet och fram till lunch. Efter en ipren blev det lite bättre och jag kunde fungera som en människa igen. Efter mellis var det dags att gå ut med barnen och jag var först ut av oss vuxna. Det var så skönt att komma ut efter en hel dag inne. Jag är inte van vid att vara inne så mycket nuförtiden. Nu har jag kommit hem och ätit middag. Jag ska slänga in en tvätt och sen blir det en kvällspromenad med Jonas. Vi gick i måndags och tisdags också och igår gick jag med Ann. Den här veckan ser bra ut på promenad fronten. Heja, heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar